wow!!!!!!!!!!!!!

Oj oj oj! vi va på Zumba tidigare igår, jag och Emma.. Jag har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv!!!!!!!! jag brukar aldrig svettas. eller jo klart man blir lite fuktig så men det dryper aldrig svett från mig och man ser aldrig att jag e svettig. MEN IDAG!!!! :O oj oj oooj!!! varken jag eller Emma har någonsin vart så svettiga som vi var denna gången, helt galet!! nu kommer det bli riktigt kul när man kan alla rörelserna ordentligt ;)

Idag väntas ett sent Zumbapass som kommer vara i 2 timmar! jag är så taggad så taggad! Det ska bli riktigt kul..
för övrigt ser min träningsvecka den samma ut bara det att jag lagt till ett pass på lördag med ^^ helt galet! nästa vecka blir det lugnt då kommer jag bara träna måndag och tisdag då jag ska hem till Uham på onsdagen. Anton tar studenten ni vet, känns så konstigt för det känns inte alls så länge sen jag var JUST där själv! helt sjukt.. men men ;)





Ska bli riktigt kul detta.

hörs sen puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?