kan inte sova.

Jag kan inte sova!!

Det är mycket tankar i huvudet!
många saker som man funderar på. saker man saknar saker man önska man visste svaret på..

Jag brukar alltid tänka att "var sak har sin tid" osv. Att om saker är menade att ske så sker det.. På ett eller annat sätt.
Men kan man tänka så om allt verkligen. Jag börjar tvivla på att man i dagens samhälle kan det. Det känns som man vissa gånger borde ta och göra något åt situationen som den är.

Ja,ja! jag blir inte klokare av att ligga här och vänta och undra, grubbla och ha mig. Det finns ändå inget jag kan göra åt det just nu.

Men ibland är det sååååå svårt att bara släppa det.
Känns som det är vad jag gör hela tiden. För det känns innerst inne som att det inte inte är något som bara löser sig utan något jag måste göra åt det själv. Och är det så. Så känns det så jobbigt!! Det känns lite som jag "lurar" mig själv. Att jag hela tiden vetat. Men nu börjar det kännas som att jag inte kan komma nån stans i min personliga utveckling om jag inte gör något åt det.....! BLÄ!

Livet är orättvist och så har det alltid vart. Annars hade det inte vart livet: varken värt eller ovärt liksom..

AJA!!!

jag får väl ta och krypa till kojs och hoppas att jag vet vad jag ska göra åt saker och ting snart.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?