most wanted!!

Det som är mest efterlyst just nu är en stor fin vas med stora fina blomnor som Ska pryda mitt halvbord.. Hade innan tänkt hänga en spegel över där. Men vet inte riktigt om det blir för mycket eller inte än? Sen såg jag Annelies fina Gladiolus blommor hon hade hos sig. Hade helt glömt bort att dom fanns. Men nu när jag sett dom igen och hur fina dom va hemma hos Annelie och Thomas så vill jag så gärna köpa några och se hur det blir. Tråkigt nog håller dom bara en vecka och inte en evighet som jag kanske hade önskat.. Även om en vecka faktiskt är väldigt bra för bukettblommor ^^!.

Har fixat lite ytterligare hemma. Tänkte visa er sen. Känner mig ganska nöjd som det är nu. Ska åka rill blomsterlandet om några dagar och köpa nya blommor till fönstrena. Hade ett par andra vita innan som jag inte vet va de hette. Men det var utomhusblommor. Trotts det så höll de sig ganska länge ändå. Väldans nöjd för det. Aja. Nu ska jag sova. Lång dag i mon.


Puss på er <3
Kommentarer
Postat av: mamma

skulle passa bra hos dig med sånna. men hade dom inta fina glas vaser när vi va på rusta sist. ö&b har ibland med puss på dig

Svar: jag köpte ett par blommor och det gick aldeless utmärkt att ställa dom i min spagettiburk hahah! ^^
EléPeléBus

2012-09-04 / 15:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?