Min enda terapi då jag verkligen BARA mår bra <3

Hej kära vänner, ligger här hemma helt utslagen efter en dag på jobbet.. Dagen har gått relativt fort även om jag inte är nöjd med dagens resultat.. I mon tror jag verkligen det kommer bli bättre dock. Jag ska se till att det ska bli det..

jag sitter här omplåstrad med antibaktriella salvor och bara liiideeer! för er som inte läst så drog jag i morse till en balettuppvisning i form av en stor fet vurpa på stans mest häktiska samlingställe ;)
Jag fick inga stora sår eller någor sådant, skrubba mig bara lite på händerna, men eftersom gatorna där är ganska snuskiga så fick jag nog in ganska mycket skit i såret.. Tog fram min favoritsalva som hjälper mot ALLT!!! finnar, sår....? ah det va typ det ;)

LHP-salva kan köpas på apoteket, jag lovar er mirakelkur! Speciellt för er som har små barn som ofta får skrubbsår osv. DET FUNKAR och läker snabbare. Bränner det och svider det så betyder det att de funkar.. Det får den kännslan att bli skön på nått vis ;)...JAg e så jäkla sjuk hahah

För övrigt så tänkte jag lägga upp lite info om hur min vecka ser ut träningsmässigt..

Planerna är som så här:

15/5 Zumba Fitness Domkyrkan 17:20
16/5 Zumba Sommarspecial Backaplan 2 h 19:30
17/5 MRL Backaplan 11:30
18/5 Zumba Fitness 11:30

Sen lär det bli ett pass Zumba på lördag med, då Marlene har det där.. Det vill man inte missa :)

Nu får ni inte bli oroliga gott folk att jag ska träna så många dagar i rad. det kanske inte alls blir så. men vill ha det bokat fall ifall liksom. känns skönt, känner mig glad över att få träna så mycket som jag gör, jag känner verkligen att jag behöver det nu.. Har haft det sjukt jobbigt med mig själv ett tag.. för mång anledningar. och detta hjälper mig. Verkligen, jag blir så glad och speciellt av Zumba med Marlene som får en att må så bra. Hon är en sån vänlig själ och man känner det bara av att vara i samma rum.. Jag behöver det!


Det finns så många saker som jag vill göra och uppnå som jag måste lägga åt sidan.. Jag måste MÅSTE ta reda på mig själv först. Men jag har inte tyckt att det är så viktigt tidigare då jag vill ha och göra allt det där andra. Men kära vänner. Det är otroligt viktigt att känna efter hur man mår.. Hur man fungerar och varför saker tar så hårt som de gör... Eller inte tar så hårt.

Ville bara säga det ;) det känndes bra som sagt.. :)

Älskar er <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?