Dubbelbokaren är igång igen

Hopp! då har jag gjort det igen. Att jag inte lär mig.....

Den 15 december skulle en massa fina nära vänner ha en mysig juldag hemma hos Catrin och Niclas för pepparkakshusbygge, gröt och mys. Jag kunde inte vara med förra året då jag jobbade som jag kommer ihåg, Jag va SÅÅÅ besviken och lovade mig själv att kunna nästa år om det blev något!

I år blev det så, jag har verkligen sett fram emot det nått så fruktansvärt. något jag verkligen hade velat va med på.
För några dagar sedan fråga chefen mig angående ett par datum om jag kunde jobba då. givetvis helger.
Och förstå mig rätt. jag älskar mitt jobb. Många gånger är det där jag vill vara på dagarna. MEEEn jag dubbelbokade mig och sa att jag kunde jobba den 15. Jag visste att det var något men kom inte ihåg vad det va jag hade satt upp mig på den dagen. Jag kolla runt och runt och hitta ingenting!!! så jag tackade så klart ja till jobb ...

och när jag insåg att det va pepparkaksdagen den 15e blev jag heeelt förstörd!!!!!!! och... OCH!!! det går inte att ändra. jag kan inte ta ledigt den dagen då ingen kan jobba....och det är värre att det är mitt eget fel att jag inte kan va med!!! åååh!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?