Att veta eller inte veta!?

Sicket hälso år detta känns som. Eller kanske månad är mer korekt.
Känns som att denna månaden verkligen förändrat en del inom mig.. På många plan!

Min allergiläkare sa att jag bara har ett år kvar på mina *vaccinationsprutor för allergin. SÅ JÄVLA SKÖNT! :D
*Jag har bokat en tandläkartid på en privat klinik istället då den allmänna tandvården här jag bor bokstavligt talat: AVRÄTTAR dig med sina verktyg! så hoppas på ett bra besök på den nya kliniken den 4e Januari.
*Kvinnliga problem.. eller problem o problem vet jag inte om jag kallar det när lingonveckan mystiskt uteblivit i ca 9 månader.. OCH NEJ! ingen kotte har kommit som skulle förklara det så ni behöver inte undra ^^.. Hormonrubbningar var tydligen ordet och jag fick knalla ner till Gyn. Allt gick bra. Har fått hormontabletter som ska sätta fart på kroppen igen. Känns faktiskt skönt även om det va gött o slippa den där jobbiga veckan varje månad ^^
* Kalla mig Elin "BlodgivarN" Rosell
Idag va jag på Blodroppen och gjorde tester för blodgivning. Det känndes såååå bra!! jag gick där ifrån lätt som en heliumballong. Det känndes så rätt.. Bortsett från det var alla värden perfekta och blodtrycket normalt. Nu får vi se om jag är helt "frisk" i blod osv. Om dom inte hör av sig är det bara att tuta och köra ;-)

Något mer?
JAg har verkligen inte tid att blogga nu för tiden. Tid kanske är fel ord men jag har annat för mig. Jag får ingen ro till o sitta och skriva en massa hela dagarna. finns annat o göra. Plus att jag e helt slut när jag kommer hem från jobbet.
Som jag sagt tidigare. Jag är ju en given periodare.. Tack och lov att det är bloggen jag periodar med och inte andra mindre muntra preparat.

Ha det gott. <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?