Knasigt

Det är mycket nu!
Det känns som det är så mycket som händer på en gång. Men så är inte fallet. Vilket är bra. Tråkigt är väl att jag har ångest typ hela tiden. Vet inte vad det är med mig. Mår dåligt för allt och ingenting. Blir orolig för saker och går och grubblar allt för mycket...
För alla vet, att tänka för mycket på saker är aldrig bra, det förstör situationen och det förstör dig. Så är det.

Jag är väl lite sönder. Det känns så. Och jag vet inte vad som är felet heller.

Aja.. Orkar inte skriva mer. Ville mest ha detta sagt. Det kanske hjälper?
Alla sätt är ju bra.
Kommentarer
Postat av: Pierre

Att kramas och vara omtyckt hjälper också.

2013-07-08 / 19:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?