Förvirrade män på Pizzerian!

Oj oj oj!!
 
gott folk! vart höll ni hus igår kväll vid 8? skit i att svara. Oavsett så va det på helt fel ställe ;)
Ni skulle vart med mig och grabben på Pizzan alltså sicket rabalder! sicken knasig karl som befann sig där, ATT JAG INTE börja gråta av skratt!!!
 
*Ska försöka förklara allt detta utan att det blir rörigt*
 
tillåt mig:  Patric tyckte Pizza var ett perfekt avslut på dagen och vi drog oss mot pizzerian här vid hörnet. Grabbarna som jobbar där är så jävla snälla, med glimten i ögat och servicen på topp vill man gärna komma tillbaka trots att det är Pizza de säljer :)
Man småpratar lite, frågar hur man mår osv.. Killen vi snacka med *förmodligen ägaren* säger att han mår så där, samtidigt som han sneglar in i resturangen.
Sekunderna senare kommer det ut en gammal man, ganksa tuffsig, flummig och inte riktigt som han borde *typ pundargubbe* Med en tand i käften som sticker ut lite smått mummlar han argt! "blire nån jävla pizza eller..får man nån mat, Jag beställde mat för att jag är hungrig inte för att jag vill vänta på mat.. mat mat jag beställde, gee, ah fucking skit" ungefär!? Vi hajja till!? undra va a´llt handla om, va det bråk på gång? ägaren säger "lugn du ska få din pizza den e snart klar" gubben går igen, kommer tillbaka inom 50 sek, och börjar gorma lite tafatt och osäkert. Nästan som att han vill låta hård och arg fastän han inte riktigt känner att det är lönt. *JAg vill ha mAt! jag är huNgrig!! blir det nån jävla mat nång gång eller!?!?!" 
Ägaren tittar irriterat och säger "den är i ugnen den kommer snart, jag kan inte ge dig nått som inte är klaart"
gubben klagar ytterligare, ser sjukt förvirrad ut, säger att han inte har tid. han är ju hungrig!! går två steg mot dörren vänder om och säger "Ne fan jag orkar inte vänta! ge mig en jävla pizza nu som jag betala för!" långt innan detta hade jag börjat fnissa som en liten unge på sockerkick!! jag fick tag på en dagens tidning som jag kunde skymma mig med för att inte dra till mig uppmärksamhet! inte lönt alls då tidningen prassla av att jag satt och guppa av garv.
Hur som helst. Ägaren tittar irriterat på mannen som verkade mer osäker på vart han va än hur lång tid kvar det va på pizzan! han mummlar att han skiter i allt och alla nu och så gick han!! Alla!! -> Kunder, ägare, vi och hans kunpaner bakom bakplåten börja ASGARVA!!! ägaren är snäll nog och är på väg ut med pengarna till gubben eftersom han inte får nån pirre om han går sin väg!! Det dröjer inte långt förens han ska ha en pizza ändå! vill alltås inte ha pengar tillbaka!! alla slutar skratta när mannen kommer tillbaka, han står och häner vid disken i 2-3 min innan tålamodet tryter igen!
"hepp fan GE mig pengarna!!!" ägaren tittar frågande på honom "ska du ha pengarna tillbaka? ska du ha pengarna eller pizza? du kan inte få båda" "Gee mig pengarna" säger gubben, nästan som att han har brottom iväg från ett brott han begått!! han tar pengarna går mot dörren! "Ta penganra och kom aldrig mer tillbaka" säger ägaren lite försiktigt för sig själv! mannen stannar ett steg utanför dörren.. Antar att alla ser detta och att alla tänker *Fuck nu blire bråk* nej då, gubben har givetvis ångrat sig igen och vill nu ha sin pizza ändå!? "Du förstår jag har beställt hemtjän....Eller jag menar färdtjänst! jag har bråttom!! blir det nån pizza!!?" ägaren börjar skrockande "Ja då det blir pizza, du får den i kartong så du kan gå direkt det blir väl bra!?" gubben säger åter igen att han beställt färdtjänst han får pizzakartongen och ska i farten ut försöka öppna sin kartong och kolla om pizzan verkligen ligger i kartongen. Var på han nästan tappar hela kartongen och Pizzan i marken. Inte lätt att hålla koll på armar och ben när man inte ens kan hålla tungan rätt liksom ;-)
Det visade sig att gubben dubbelbokat sin färdtjänst och två taxibilar står utanför porten, sen försöker han även gå in i förarsitsen där taxigubben sitter. där nån stans orkar jag inte mer och jag garva så jag kikna! vi fick strax där efter våran pizza och gick hem !! haha
 
 
Säg mig, skulle ni inte vart med eller!? sicken syn
hare gött! puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?