Från Sport till wellness!!

Hej!


"Hundra år sedan jag skrev här" har blivit en vanlig hälsningsfras känns det som...

Men men, så är det! :)
Nu äntligen ska jag börja träna igen. ville bara säga det ^^
inget mer inget mindre om man säger så haha!!

ANNARS DÅ, På träningsfronten?
Sportlife har bytt namn till nordicwellness.
dom säger till exempel att det inte är nån bindningstid om man kör med månadskostnad. Trots det så är det uppsägningstid på nån månad eller så. BRA JOBBAT xD (nott)... tur jag har ett årskort som redan e betalt ;)

Eftersom jag förnyat mitt träningskort bara, så ser jag hur mitt träningsår var och hur länge sen jag rörde en fena ute på gymmet.

träningsåret summerar jag som galet, kul och jääääävligt underbart!! och att jag i juni tränade 17 pass!. näst intill ett pass om dagen. NÄSTAN sa jag!!!

Det var 7 månaders sedan jag träna på gymmet sist! jag får lite ångest när jag tänker på hur länge sen det var. Jag hade verkligen kommit in i det och det va så kul! jag kommer ihåg hur deppig jag va när jag väl sluta träna. Det va svårt att komma in i det igen sen bara!

På måndag börjar galenskaperna igen! härre guuud!!! jag e dö pepp!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?