Stulen telfon och istappar i näsan

Hejsan svejsan!

Första snön har fallit här i Göteborg och det känns äntligen som att det snart är jul!!! Kallt är det så klart och jag tackar än en gång mig själv och min kära sambo efter att för lite över 2 år sedan valde den här lägenheten. Tacksamheten behöver bara yttras med ett ord och det är BADKAR!!! Patric ligger där nu och myser. Jag har legat där o mysipysat mig ungefär tre dagar i rad. Kännde dock att Patric förtjäna o mysa där idag.. Han hade trillat på jobbet o va stel o eländig.'

Igår blev troligtvis min telefon stulen!? Så sjukt irriterande. Jag blir knäpp! Den telefonen alltså, alltid ska det va nått. Så dagen har gått åt till att ringa till polis o operatör samt bläddra i papper hela dagen.

Nu ligger jag o myser framför tvn medans min ugnsfalukorv bakas. MUMS!

hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?