Sicken jäkla morgon!!! Jag är då inte stålmannen!

God morgon alla glada!
i morse kände jag mig sååå trött och inte alls utvilad, trots den lugna helgen..
Men jag tog mig till jobbet i alla fall. Väl på stationen (Den mest rörelsefyllda platsen i hela stan kl 7 på morgonen) såg jag min spårvagn komma.. Jag tänker, Jag skaa med den, jag måste hinna..!
jag springer sicksack förbi alla tidningsbud och reklamutdelare.. i fullt fokus att hinna med spårvagnen.. 2 meter innan dörrarna snubblar min förädiska högerfot på en sten!!!!! och jag känner hur jag tappar kontrollen, jag tänker.. NEEEEEEEEEEEJJJJJ!!!!! nej nej nej nej neeej!! Duns----gliiiiid.....!! jag landar säkert 3 cm från spårvagnsdörren. jag är okej, jag hinner inte tänka på hurdet gick spårvagnen e på väg att åka.. jag ligger på dörren och trycker på knappen för att dörrarna ska gå upp.. Jag lovar er folket.. Det såg ut som jag var jagad av något hemskt.. i full panik slänger jag mig in i spårvagnen (som om jag inte vart nog dramatisk denna morgon.) kryper fram o sätter mig brevid en tant som bevittnat hela händelsen med stora ögon. Jag säger hej var på hon bara tittar??!?! jag sitter lugnt resten av resan. VILKEN MORGON!! ne hörni, flyga är inte min grej... I alla fall inte landningsprosessen. den behöver nog lite finslipning. Fattar inte alls hur Stålmannen palla det alltså..! Tur han e en seriefigur.. ELLER ;) ?

Aja i'm fine i alla fall.. lite skrapsår på händerna. knäna mår bra men min dygd.. oj oj oj mina vänner, jag vet inte hur jag ska reparera detta.. ;)

såhär hade jag velat att det såg ut


så här såg jag ut


puss hej <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?