Vårmys när det är som bäst! / Teasing you!

AJJEMÄÄÄN!

Vårmys på hög nivå!!
Den lilla fikan med Mattias igår blev en heldag med mycket D-vitamin och mys på olika fik :P
Behövligt efter att ha suttit inne en hel dag i mörkret! ;)


Först drog vi till El corrosuuun.. El cårrasååång? som jag kalla de det innan jag kom under fund med hur jag skulle säga... Kalla mig dum ;) Mattias skratta så han grät!

Solen värmde!! Vi tog var sin ÖL och Matte-Patte tryckte i sig en jäkla massa mat ;)
Vi knalla vidare till olika fik men vi kunde inte bestämma oss riktigt vart vi ville gå..

Vi träffa Mikael Jacksson (Visar lite film sen) härligt att känna att han vaknar till liv när våren rullar fram här i götet :)

Vi drog till ett ställe som kallas Simba, där vi käka goda pajer och drack kaffedrinkar, jag vet inte riktigt vad allt var men det tar mattias över senare tänkte jag.. Fick spelat in när han förklara vad det va så man slipper säga fel ;)

OCH!!!!! när jag kom hem möttes jag av det bästa på heeela dagen.. Men det förtjänar ett eget inlägg gott folk ;) <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?