Världens Finaste Pojkvännn!!!!

När jag kom hem idag, var jag först lite besviken att jag insett att hela dagen gått åt och att jag missade den tiden jag ville haft med Patric idag.. Vi hade bestämt att vi skulle vika tvätt och handla osv.. Det fick helt enkelt vänta då jag råka lägga hela min dag i stan.. Dock värt det...

När jag kom hem möttes jag av en väldigt fillurig gooding!!
Han va jätte söööt.. när jag tatt av mig ytterkläderna bad han mig hålla för ögonen.....!? jag som alltid blir så orolig när jag inte vet vad som kommer hända börjar ana de värsta jag kan komma på..! även om jag inte hade nått specellt som skulle kunna göra mig orolig. Det är nog bara en vana kan jag tro..
"sträck fram handen..." sa han.
OKEEEEJ!?!?!?!?!!? sagt och gjort och jag fick en mystisk påse i handen.. Tungt var det.. VAD KAN DETTA VA!!?? 

"10,9,8,7...2,1 Titta nu" sa han..
i påsen ligger en stoooor vacker röd blomma som han hade vart och köpt till mig på Blomsterlandet lite längre bort i stan. SÅ SÖÖÖT!! jag visste knappt vad jag skulle säga. Sånt här var jag inte van vid... Jag ville ha nått bra och säga men jag blev så överaskad ^^... Tacksamt offer att överaska ;)

Jag är ingen Blommexpert så vad den heter vet jag inte.. Jag brukar inte gilla stora blommor men guuuud så vacker den va.... och med krukan han hade valt till. Jag som har gått runt i flera veckor och tittat på sånna krukor, så kommer han hem med världens gulligaste blomma och kruka!! <3 <3 <3


Jag vet fortfarande inte vad jag ska säga!! jag ÄLSKAR SÅNT!! sånna där småsaker som känns så ända in i hjärtat.. För mig är en sån liten sak något jag kan leva på i år och dar!! 
jag älskar romantiska gester... Jag har sagt tidigare att jag inte gör det.. INGEN ANING HUR JAG TÄNKTE DÅ!! för när rätt person kommer då vill man ha allt inklusive romantik ;) 







Finaste blomman i finaste fönstret i den finaste lägenheten av den finaste killen jag vet!!

Tack åter igen hjärtat!! så himla gulligt!! kommer aldrig glömma <3 <3 <3

Älskar dig <3 
Kommentarer
Postat av: mamma

hortensia är jag nog ganska säker på att blomman heter jätte fin är den. så gullig han är . puss på er .

2012-05-05 / 01:48:02
Postat av: Elepelebuuus!

OKEEEJ! såg att den inte palla står i fönstret under elementet.. den blev väldans hängig ^^

2012-05-05 / 21:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?