Våren bjuder på nyheter

säsong 5 av sons of anarchy kommer börja i September i år! :O fett irriterande då jag e färdig med säsong 4 nu och vill veta vad som händer sen!!!!!!!!!!!!! så klart.. Därför det finns serier.
men verkligen, en riktigt RIKTIGT bra serie, den har bannemig allt!

aja, nu sitter jag och väntar på att min bakpotatis ska bli klar. ska äta den om en kvart eller nått. E vrål hungrig!!!!!! ikväll ska patric o jag käka hamburgare, kolla på the girl with the dragon tatoo. Lite myspys så där. Det behövs..


Våren bjuder på nyheter på gottefronten som ni kanske känner till.. Mycket nytt de senaste. lakrits choklad, kebabchips, ost spiraler, jordnötsbågar!? man tänker *wtf*

nu de senaste har jag hittat två nyheter jag inte kunnat hålla mig från att testa ;)


Daim bulle? låter ju förvisso riktigt gott om man gillar daim :) om jag ska va ärlig så gillar jag vanliga giflar mer :) giflarna vinner alla gånger här faktiskt. Eller så är det en sån bulle som man gillar ju fler gånger man äter den. som suchi ungefär..... åh kan inte fatta att jag drog suchi i parallel med en bulle!? fan jag hatar ju suchi. -.-


Nästa kandidat är nya ballerina marängsviss!?
Jag tyckte de va för söta i börja när jag åt dem. men jag tycker vanliga ballerina med hallonkräm är för söta ibland. så kanske är de goa. Andra gången jag testade dessa var de visserligen godare. har dock inte testat att doppa dem i mjölk vilket kanske var dumt. Helt övertygad om att det blir bättre efekt då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?