Valborg!!

Valborg började lugnt och sansat.. Jag sov länge.. Jag skippa frullen och drog till stan för att träffa Carro och Sara för en långfika, Carros kompis "va han hette har jag glömt" kom en sväng och käkade lite, sjukt trevlig typ.. det skulle kommit några fler men det blev inte så.

det blev mycket kaffe den dagen och runt kl 4-5 drog jag hem.. käka lite, frächatill mig och sen bar det av in till stan för att möte upp Patric och gänget :P Blev lite vin i nån park vid götaplatsen..
Vi stanna inte så länge där, utan drog vidare till Lisa som bor på Hisingen.. Perfekt för mig o Patric som bor i närheten ;)
Där satt vi o hängde ett slag, men alla knöt sig ganska tidigt.. Varför vet jag inte. Men det va trevligt ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?