Valborg!!

Igår var verkligen bästa dagen! ÅHH så underbart det var!!
Jag ville inte att dagen skulle ta slut, det var världens finaste väder och man kände bara ren lycka.
Förvisso så tvättade vi ungefär hela dagen fram till kl 4 så vi kunde inte hitta på nått kul.. Men kvällen var vår vän och vi drog in till stan och mötte upp Jennie och Bergwall. Vi köpte lite skor, som jag visar er sen :)

Solen värmde så härligt!! och vi åt glass i solen vid vattnet! Efter allt smaskande och D-vitamindosen drog vi vidare till Spice och käka lite mat. Vi hitta en perfekt plats på uteserveringen som gav oss sol ett litet tag till!! jag ville verkligen inte att dagen skulle ta slut, den va heeelt perfekt. Efter käket drog vi oss skilda vägar.. Bergwall o Jennie drog hem till sig. Patric o jag Promenerade bort till centralen. vi tog ytterligare en glass på vägen.. SÅ ONÖDIGT!! då vi va proppmätta från maten vi åt, men jag tror att vi inte ville att dagen skulle ta slut och att det var därför vi tog en extraglass ^^ för att suga in det sista av den underbara dagen, innan vi begav oss..


Väl hemma tyckte jag att vi kunde ta en promenad.. Hälst upp till Berget uppe vid slättadam! Det var helt vindstilla så det betydde att man för en gång skull kunde vara där uppe utan att blåsa bort!!
Patric har aldrig vart med mig där. Det är lite tråkigt.. Det är så himla härligt där uppe, man kan se hela Göteborg :)
och med en picknik korg, lite filtar, ljus och musik med den man tycker om, så är det nästan att jag smälter..! men men, en annan gång.
Jag fick promenera upp dit själv, och jag satt där i säkert en timma.. Jag kunde verkligen inte sluta le när jag satt där.. Så himla skönt.. Favoritmusiken i öronen, vinden i gåret och..Ja inte ett böjande skratt men ett skönt leende :)

Hoppas det kommer fler fina dagar utan massa vid och skit, för då kan jag sätta mig där oftare :) hae vart såååå värt det!!! <3
jag har testat ta kort på det, men det är liksom inte värt det.. Det blir inte ens bra :P

ha det gött
puss och kraaam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?