Vad hände där då!?

BRAAA KVÄLL! ^^ säger jag och ironin flödar som brölande musik ur öronen på mig!

Det var tänkt att vi skulle åka till Pingu idag, grilla och kolla på fotbollen..
Patric åkte runt 13 snåret och jag var o träna. När jag kom hem vänta tvätten på mig så vackert. som jag berätta i tidigare inlägg vet ni ju hur det gick ;)

Patric sa att jag fick komma till pingu om jag ville men det visa sig att de bara var han pingu o lorenson som skulle va där o de hade börjat dricka o spela spel och det skulle inte bli nån grillning..
jag hade fixat mig och fixat håret på ett nytt sätt i ren tristess..

Gick till affären o köpte ägg o smör.. Baka en kladdkaka.. Mattias smsa o ville att jag skulle komma in till stan och inte slänga bort min lördag hemma själv. LÄTT SOM EN PLÄTT! kände jag och väntade bara på att kladdkakan skulle bli klar. drog på mig klackarna för att ta mig in till stan där han skulle vara nån stans.. Prata med mamma i tele hela vägen och när jag kom fram till stan fick jag inte tag i mattias!?!?
Jag visste inte vart han var eller nått. Verka som hans mobil hade dött. Jag väntade på honom inne i stan i 30 min nånting tills jag kännde att jag lika väl kunde gå hem.. om hans telefon var död så spela det ju ingen roll att jag ringde 18 ggr o smsa 7 ^^
Jag frös och missa bussen.. fick ju så klart vänta i 25 minuter extra på att få ta en buss hem. KUKEN!
nu när jag e hemma vet jag inte vad jag ska hitta på.. har ärligt talat legat o kollat in i en avstängd TV i 40 minuter utan att tänka på nått. jag e så efterbliven.. Det var faktiskt nära att jag gick och satte mig själv på en bar och drack en öl.. Men jag våga inte tack vare alla galningar i och med fotbollen och allt.. får bli en annan gång.. Tur att jag hade Teres där som kunde hålla mig sällskap när jag satt där i min ensamhet!

sååå! det va det för denna dagen. nu vill jag bara va ifred.

puss hej <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?