UNDERBARA SÖNDAG! <3

Jag har bestämt mig. Jag ska älska söndagen mer än någon annan dag på hela veckan.. Varför undrar ni?
jaah, varför inte undrar jag då? Den kan vara precis lika underbar som vilken annan dag i veckan.. :) Alla dagar blir ju vad man gör dem till, och istället för att ligga och gråta och ha dödsångest för att den nya arbetsveckan kommer. Så kan man lika väl ta vara på söndagen och gå till jobbet på måndag och tänka, FETT GRYM helg jag haft.. Jag gillar veckodagarna. Jag gillar verkligen att gå till jobbet, Träffa mina vänner och träna med dem. jag älsar rutinen det ger. när jag vart ledig mer än två veckor så känner jag mer att *fan va jobbigt, jag behöver lite rutiner* för när man inte har nån tid o passa eller något att göra på dagen så blir det lätt att man lägger sig vid olika tider, går upp olika tider och det gör att man bara blir tröttare :O
SÅ SÖNDAG! I LÖV YOU!! <3

Idag vakna jag faktiskt jätte sent. säkert halv två. Slängde mig ur sängen rulla upp rullgardinen och börja vika all tvätt som skulle vikts igår.
Diska disken jag inte orka diska klart. Mattias ringde och förklara vad som hände igår och det va som jag trodde. hans mobl hade dött. han hann att dra hem innan jag ens kom till stan. typiskt ^^
Vi bestämde att vi ska ta en boxvin på berget en dag istället. Ser verkligen fram emot det! :) ska bli skit kul!!
om det blir en vardag eller helgdag det spelat ingen roll. Fattar inte varför man måste supa på helgen när man lika väl kan dricka lite på vardagen..? jah, så klart är det på egen risk om man har arbete dagen efter. Men är man en person som kan dricka med måtta så lär det vara lika okej att ta lite vin på berget en tisdag som en lördag.

Åh det är så vackert där upp ska ni veta. skulle vilja ta med er alla dit. ni hade älskat det. ska dra iväg en liten film när vi går dit så ska ni få se ;)

Nu väntar lite mer disk, sen ska jag dammsuga och så.. Sen blir det faktiskt en promenad för min del. vi har 23 grader här idag :) jag tror nästan inte det är sant. Hoppas det håller i sig så att Anton får en varm och helt underbar student. Det är han värd!
I eftermiddag verkar det som det vankas Grill hos Pingu i vilket fall och det hade verkligen vart nått jag kunnat tänka mig att göra idag! men vi får se jag ska va med Qamilla och det kanske blir så att vi vill vara själva istället ;) .. Kanske att mamma, Janne och Monica kommer och hälsar på.. De åker ändå förbi här idag :)

Att jag ändå mår skit idag som vilken annan dag så känner jag ändå att jag inte orkar konsentrera mig på o ta itu med det. så vi knuffar undan det lita gran o så älskar vi livet lite extra just idag!
eller vad säger ni??



Så här såg jag ut i håret igår :)

puss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?