SöndagsMys

Hej godingar!

Igårkväll var det mys på hög nivå här hemma.. Jag behövde det, Även om det kom många roliga erbjudanden under kvällen så stannade jag ändå hemma.. Jag kände mig lite tråkig men jag hade verkligen inte orken till det.. Mentalt. Jag låg under täcket i soffan och bara tog det lugnt. nu när jag för en gångskull lät mig bara vara så kännde jag nästan att jag skulle behöva det ett halvår ^^

Jag är ensam idag med, Patric kommer hem runt halv elva nånting ikväll.. Han har vart hos lillbrorsan och hängt i helgen :) kul för dem ;)

Jag somna helt ärligt i soffan inatt.. Faktiskt lite med flit då jag va så trött och jag låg så skönt. jag vakna klockan 13 idag. kommer inte ihåg när jag gjorde det sist ;)
och dagen har gått åt till bara mys under täcket, läst lite bok. tagit en promenad i de fina vädret som varit.. nu är det dock mulet.. Snart ska jag iväg till affären och köpa lite potatis på coop här intill.. Såg igår att de hade potatis som kosta 1,50:-/kg.. tänkte testa det ;)

tänkte käka ugnsbakad kyckling idag. gott gott :)
japp.. så får det bli.

Jag Pratade med Teres innan idag och hon har börjat packa sina saker för flytten!!! :D jag längtar verkligen tills hon kommer hit. skulle igentligen velat hjälpa henne och packa men jag hade inte riktigt råd att komma :/.. Det får bli när hon kommer hit istället :) vi blir ju nästan grannar då. så JÄÄÄVLA KUL! :D

Ne gott folk. nu ska jag dra mig till bussen... Blä jag är inte alls sugen på o gå ut ur lägenheten ens, men men haha! ^^ ha en trevlig resterande söndag

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?