Att vara tankspridd - Eller bara dum?

Ibland kan man vara bra dum va!? eller är det så att man bara är så tankspridd att man inte riktigt lyssnar vad den andra säger? att man missar halva konversationen och tejpar ihop det man hör tills man fått någorlunda humm om vad det handlar om?

Ja, Alla har vi väl sånna dagar ;) jag har det ganska ofta.. Många tror säkert jag e helt efterbliven många gånger... Ibland kan man skratta åt sig själv för att man krånglar till det bra. Jag tror nog inte att man är dum i de flästa fallen.. Jag tror bara hjärnan faller på andra tankar under tidens gång :)

Tex denna bilden.. Detta hade säkert kunnat hända mig en av de sämre dagarna då jag har så mycket att tänka på att jag knappt vet vad jag heter ;)





Kul va? :D
nu ska jag byta om, fixa mig lite.. SEN gott folk! ska jag köra 2h ZUMBA !!! !!! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?