Skäm bort dig själv!!

Idag fick jag hem världens bästa spa sett!(läs: I helgen..)!! som jag längtat!!
Jag blev lite chockad.. Trodde inte settet skulle va så stort. inget mig emot dock ;)

Jag kunde inte hålla mig från att testa den direkt.. Jag kan säga er en sak gott folk...! Har ni inget spasett från Artistry så ska ni skaffa er ett för den gjorde sitt.. Om inte mer!! Doften på produkterna är både fräch och söt på nått vis. Kan inte riktigt förklara det.. Men jag e kär
Jag vill bara bada i det ^^

Settet består av duschkräm, kropps peeling och gudomligt bodybutter. <3




Man får även en snygg och matchande nässisär.. Behövligt för min del! :D

 

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag fick mitt spaset från artistry i måndags! Det är super och man luktar massa gottis! ;-)

2012-05-10 / 11:12:34     URL: http://www.lovereliefs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?