Skabbet!!

HEEEEEEJ!

Idag vakna jag nästan av mig självt tack vare solen. var inte alls motigt att gå upp och jag kom iväg i tid. även om jag sov lika kasst som vanligt.. Tänk va solen kan göra mycket..
igår fick jag storhetsrycket på min hy och mitt hår. de är i så dåligt skick nu att jag nästan blir tokig!!!
finns inget jag gör som hjälper. nya produkter, rätt produkter, mycket rengöring, mindre rengöring...! men det är väl som folk säger. mår man inte bra i själen så syns det på utsidan. Det finns inget annat jag kan komma på. Man mår ju inte precis bättre av att man ser ut så här...! spelar ingen roll vad man har på sig man känner sig äcklig i vilket fall.. Man vill inte sminka sig för det känns verkligen inte bra när man har en hy som denna.. trots alla produkter jag har som jag VET är bra så hjälper det inte...!
Håret vill man bara ha uppsatt för de hänger o äcklar sig o ser FÖR jävligt ut..
BRA F**ing liv!

hörs sen
puss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?