Sablans flis!

JAAAAAAAA!!!!
jag fick ut min flis!! äntligen äntligen!!!! <3
Jag visste att jag hade kvar en flis i hälen. jag VISSTE DET!!
det har gjort riktigt ont ett tag, jag tränade till och med igår trots flisen. Det gick bra men det var ju inte speciellt skönt. När jag vaknade i morse och tog första steget så känndes det precis som jag fick in flisen i foten igen på nått sätt. Jag blev förbannad och bestämde mig: "Nu ska du ut! din sablans flis!!!!" efter mycket om och men så kom den. en vass äcklig GLASFLIS, så tunn så tunn. Lika lång som bredden på min lillfingernagelns spets. så den känndes. Blä!!
Tyvärr ble jag 2 minuter sen till jobbet. men det var det fan värt!!! jag är FRI och kan träna idag utan att känna en huggande smärta i hälen.

Idag bär det av hem till Ulricehamn. Brorsan går balen i morgon och studenten är på fredag. En massa som jag har att göra tills dess, Vet inte hur jag ska orka ^^ !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?