På sjukhuset...

Hej mina glada!

kan tänka mig att ni tycker jag vart tråkig de senaste som bara skrivit massa skit här på bloggen. Ni får stå ut. ibland är det så att man behöver spy ut lite av sina kännslor man har och vi är ju inte mer än människor eller hur ;)

gårdagen var Kanon bra! verkligen.. Kunde nog inte önskat mig en bättre måndag! jag säger det igen JAG ÄLSKAR VARDAGSLYX det är vad som gör veckan så otroligt underbar. inte helgerna, för de är bra bara av att man får vara ledig! Veckodagarna är då man ska tänka att allt kan hända och jag tycker inte man ska känna sig begränsad av vardagen om man kan, Livet blir så mycket roligare då :)
i alla fall mitt ;)

Att gå till jobbet var inte alls lika jobbigt som andra dagar, solen sken och jag kännde mig sen men var av någon anledning tidig till bussen. helt underbart. jag tog en latte på stan. väl på jobbet så snacka vi brudar om helgen som varit och hur veckan kommer se ut. Tyvärr inte så mycket träning som jag hade velat men sånt är livet..
Hela teamet tog maten vi hade med oss och käkade ute i solen istället för att sitta och häcka på kontoret, Bara där kände jag lyx och bara tanekn på att man sitter där i solen och känner "jag väljer att gå och jobba nu." istället för att tänka, nu måste jag gå för jag måste jobba.. Bara det kändes skönt.

Efter jobbet drog jag och Emma till gymmet, Jag fick ingen plats på passet som vi ville gå på men Emma fick en lapp av en snäll tjej som ångra sin bokning och gav den till henne istället. SÅ SNÄLL!! <3
Emma drog på MRL och jag utmanade löpbandet. OCH crosstrainer som jag för övrigt hatar. CT är de värsta jag vet efter spinning *hehe* men det gick bra ;) tog 1000 m på rodd  på volym 10 på 4 min. känndes ganska bra. ska ta femtonhundra på 5 min nästa gång tänkte jag. :)

Patric skulle till salgrenska och ligga på övervakning under natten då han skulle undersökas för sömnapné. Hoppas det går bra. han va inte glad. Han var hos sina föräldrar innan det för att slippa dra hem till hisingen. Jag titta förbi för att slippa vara själv allt för länge och fick träffat deras nya hund Maggan.. ÅÅÅH SÅ SÖT! jag blev dunderkär! sicken söt liten hund och vilken personlighet! underbart <3

När det var dags att gå ringde Mattias som satt på O´learys och kolla på matchen som var. Jag tänkta la ta en sväng förbi där och hänga lite men det blev mer än så :)
jag tog lite käk, drack en cola.
Sen gick vi vidare till Clarion Hotel för att ta igen lite på de vi inte han i lördags ^^
EN MYCKET trevlig kväll med go dricka mycket exlusivt sälskap (mattias) och en underbar försommarvärme trots lite regn på eftermiddagen <3
Jag är så nöjd så nöjd. jag kom hem runt ett nån gång men det gör inget. Är helnöjd!
lite segt att gå upp idag då jag inte kunde somna förens 2-3 natt :P


Sportbaren

Clarion! De gör riktigt goda drinkar där. farligt farligt ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?