På jobbet!

Ja, här sitter jag och fördriver tiden..
Haha, ne inte riktigt så kanske.. Men ibland känns det som det.. Man väntar på att klockan ska slå 16:30 så man kan få börja röra på sig lite osv. vi sitter ju still hela dagen. Min rumpa kommer bli platt och se ut som en sån där "underbar" tantrumpa som de flesta får när de fött typ 20 ungar o e över 60 år. Det lär jag få snart så mycker som vi sitter haha...Ne skämt åt sido. Solen skiner och jag känner bara att det finns bättre ställen jag kanske hade velat vara på just nu. Med tanke på vädret ^^
Jag hade några inlägg som jag skrev igår om helgen. Men internet krånglade så jag fick helt enkelt skriva klart i Word.. Allt kommer upp senare på bloggen.. Det vill säga när jag kommer hem. Jag vill ta en kaffe ute idag, hoppas nån är på :) så fint väder så det borde man göra. Passa på när solen är framme :P

Idag ska Patric o jag handla mat och vika tvätt. Sen hade jag tänkt att ta en springtur på Bandet..



Nu e våren ÄNTLIGEN här och det innebär att det snart är sommar!! Hoppas Sommar maraboun kommer i år igen, hade vart så gott!!
Som vanligt varge vår och sommar så får jag nått ryck på smoothies! så nu kommer det säkert bli som alla andra vår/sommartider att jag lever på frukt och bär! det är så himla fräscht. LOVE IT!! så det lär la bli så igen, köpte en massa bär igår och allt jag behöver, så nu blir det smoothie "its my life" - för ett tag fram över, och det gör INGENTING! jag brukar rasa i vikt när jag käkar mycket sånt :P Alltid ett + . ;)

Hörs sen Puss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?