Morsdag! <3

Alla är människor!

Det är vad jag har att säga till mitt försvar angående hur jag har betett mig i helgen mot min mamma. Till Morsdaghelgen till råga på allt! Fy faaan!! De enda jag kan säga är att det va synd. Inte att jag ångrar mig eller att jag önska att jag va på ett annat sätt.. Det hade inte gått. Jag behövde en sur,vres,tyk,dunderlöjlig,Elin-är-irriterad-för-att-du-andas-helg.. Jag kunde inte hjälpa det.. Det bara vällde ut och morsan fick ta all skit :/ Allt som var och är blev liksom för mycket och så kunde jag inte hålla tillbaka att jag va sur o vresig... Super-Mamma med tålamod som STÅLMANNEN tog de mästa med en nypa salt och sa inte så mycket om det.. Hon tycker så klart om mig lika mycket ändå!! även när jag inte förtjänar det. Hon bad mig att va lite glad på antons student i alla fall. Töntigt onödigt att vara tyken på en sån fin dag tyckte hon.. till svar fick hon "NE MAMMA! nu e det så här och det finns INGET som du kan göra för å få mig att inte va sån här nu" Min 21 åriga mognad bara strömmar ut ur käften på mig på en och samma gång!!

Himlande med ögonen, onödiga suckar, stel och hyttande med fingrarna. Sån helg har jag bjudit på... Stackars mamma :(

Jag köpte i alla fall en Morsdagtårta som jag så selebert fick fraktat till Staberg av Terre o Calle den dagen vi skulle åkt till Varberg och jag va så jäkla bakis. fick stanna hemma och krama holken istället ^^

På morsdag i söndags käka vi tårtan och jag tror nog att mamma fatta att jag tycker vääääldans mycket om henne ändå.. Även om hon satt där och log för tårtan och tacka o hade sig och jag svarar henne med "ja jaaa!! ta o ät nu nån gång då!!!" tårtan smaka säääkert gott efter den jäkla skitkommentaren. haha!!

Här är ett praktexempel på hur underbar just min mamma är! Detta är bara en av sakerna som gör att jag tycker om henne så mycket. För jag VET att hon kommer alltid tycka om mig oavsett vad, och jag henne.. Även om man ibland inte förtjänar det.. Det är helt enkelt en del av charmen.. Sen är hon ju så jäkla bra på allt annat. Ni skulle aldrig förstå ;)

ni vet... min mamma e BÄST ♥




PUSS PÅ ER <3


______________________________________________________________

Vi tog även en promenad bort till Pappa och maggan. Jag hade köpt en chokladkaka till henne med texten "världens chok-GLADASTE mamma" på! Skrev även ett litet kort där jag kort förklarade hur viktig hon är för oss och att hon verkligen hör hemma med vår familj <3 Hon är vår familj nu. E så glad att hon finns <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?