Mitt nya fynd!!

HEJ!!!!! :D

gissa om jag är glad!!! oj oj oooj!
Jag berätta att jag va inne på blocket här om dagen och hörde av mig till folk om lite intressanta grejer jag hittade. Bland annat ett sminkbord som jag blev helt förälskad i. ska göra om bordet lite så det passar in i stilen som kommer bli i vårt hem under sommaren!

INGA FÖRDOMMAR NU!!
så här ser bordet ut ;)
och nej bordet kommer inte se ut så här efter sommaren.


nu de det min 400kr! I LOVE YOU BORDET!

 tanken är att den ska bli mer åt det här hållet


lite shabby chic stil så där..
JAG ÄLSKAR den stilen. Helst vill jag att det ska va lite mer slitet och ha lite karaktär med nån snygg grå text eller dylikt.
Men först målas det och så får vi se vad jag bestämmer. ÅH va jag är förväntansfull, det kommer bli riktigt snyggt!!!
Tjejen och killen som jag hämta detta av bodde bara någon gata bort så vi kunde ta med oss bordet direkt. så jäkla skönt och de va SÅÅÅ underbara! fy satan. Ett par som jag skulle kunna kalla mina vänner nån gång i framtiden. Tror patric o jag va hos dem i säkert 1 timma o tjöta ^^
riktigt kul <3


Nu ska jag bara börja jaga efter en pall till bordet med ;)
vill gärna ha en sån rund pall som är höj och sänkbar.. en sån go man kan snurra lite på ni vet, det är nått för mig <3

puss puss <3
Kommentarer
Postat av: Garnis

Du kmr göra bordet sååååå fint. Du e jättebra på sånt. Se potential i allt du ser :D

2012-06-01 / 02:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?