Lördags planering

God morgon gott folk ;)

Lördag och sista dagen med hårdträning. i morgon ska jag vila.. SÅÅÅÅ SKÖNT!! jah om jag inte får för mig att träna ändå ;) märker vi i så fall.
Patric väckte mig och fråga om jag ville gå ut och gå en promenad. visste att om jag gör det kommer jag inte hinna käka eller fixa mig till träningen sen. surt :/ typ 2a gången han frågar om vi ska gå ut o gå. hade velat verkligen..

Idag är det zumba med marlene och det är inte så många som verkar ha bokat. hoppas det är tillräckligt många så man slipper känna sig ensam, Patric ville inte följa med som stöd idag o tjejerna kunde inte. Ingen fara, jag drar själv. NU SKA FLÄSKET BRINNA!! xD kommer bli jobbigt för jag har träningsverk idag ^^

Senare under dagen bär det förmodligen av till Möldal för lite grill o fotboll. får se om jag hänger med..

Det var la dagens planer.... just det, måste ta itu med berget av disk som befinner sig i köket. blääää!!! xD

Aja gott folk. ska dricka upp min smoothie nu, sen drar jag la..


puss <3
Kommentarer
Postat av: brush

Låter sjukt soft.

2012-05-19 / 11:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?