Kass! + Dagens favorit

Holabalola!

Skrev et låångt inlägg med en massa onödig skit! jag palla själv inte läsa det så täntke att det skulle bli ännu trögare för er.
Att skriva och veta om att det finns så många andra som läser det är en riktigt bra sak. I alla fall för mig.. Jag är en sån invecklad Person igentligen. Jag tänker på så mycket och ska alltid baka in mig i skit! Jag hade aldrig pallat läsa vad jag gjorde förra året om jag inte hade hållt mig på mattan.. Det blir helt annat när man har andra att tänka på med :) KUL!

Jag har varit dökass på att uppdatera det senaste.. Men det e klart. Har vart mycket i huvudet och annars med för den delen. Antons studnet osv. Dagens favorit har verkligen blivit lidande så därför tänkte jag bjuda på en verklig dagens favorit! :)

Jag fick idag förfrågan om att jobba i sommar.. 2 veckor eller något tror jag. Ska bli gött.. Det är inte så mycket. Men det är aldeless lagom!!! Jag ska få testa på ett jobb jag faktiskt länge undrat hur det är. Har dock inte kännt att jag haft ork att lägga tid eller energi på att söka mig för o testa. gött att det kom till mig ^^

Det var dagens favorit.
En favorit på köpet var att man kan köpa Gainomax på Netto för 16 kr numera ^^ på gymmet kostar de 20. Alltid nått haha! tyvärr inte kaffesmak men får testa dessa andra två o se vad jag tycker. känns som Vaniljsmaken kan vara supergod. Choklad vetifan... Värt o testa :)


Ska redigera massa studentfoton nu.
Puss o kram <<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?