i'm singing in the rain

Jaah, kanske inte ^^
Vädret idag är lika underbart som igår, regnigt. REGN REGN meera regn, mera regn så blir jag beng!!!!!

Igår när jag gick till jobbet så blev man nära på bortspolad av regnet som kom.. i morse va det lite annorlunda och jag tog på mig skinnjacka. SOM TUR var, så tog jag med mig mitt poaraflax för nu har det ösregnat konstant sen kl 9 ungefär!! :/


Idag kommer SARA hit! ska bli så kuul - hon stannar till lördag, känns br a när jag kommer va själv hemma. trevligt med lite sälskap, det va så länge sen vi såg så det känns så kul att hon kommer då jag inte har råd att komma ner..
Synd att jag måste jobba i mon annars hade det vart ännu roligare :P Men dagen går säkert fort och i mon ska vi ha möten och så på jobbet, blir lite annat då..

Här om dagen så spelade vi "Med andra ord" på jobbet för att få upp energin på kontoret lite, vi körde en tävling. Att dom som förlorar ska bjuda de vinnande laget på lunch.. Planen sket sig då vi har andra saker o göra under lunchen i mon så vi ska ha fika istället.. Några av oss går på dieter och försöker hålla sig från sötsaker så fikat kommer bestå av fruktsallad och glass vad jag tänk i alla fall :)
Trevligt..

för övrigt så känner jag inget för något just nu.. Går i vågor, under en dag kan jag få panik säkert 3-4 gånger för diverse grejer.. Det är inget jag måste prata om här igentligen för det är något jag inte försöker visa för folk.. Men det e mycket och jag måste nog berätta det för er... När jag säger att jag mår dåligt då gör jag det. jag mår inte dåligt så att det känns hela tiden, men det hänger över mig, så det är svårt att ta tag i saker...
folk för övrigt känns ganska efterblivna och jag har svårt att hålla hummöret uppe..
så det som brukar peppa mig när jag blir trött på otrevliga, dryga, dumma människor är att titta på denna bilden ;) då känns allt mycket bättre. för hey det kan ju inte va bra jämt och det måste va jobbigt för att det ska kännas bra när de stunderna väl kommer..


Puss på er <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?