HEJ HEJ Heäj häääääj!!

Fy sjutton så dålig uppdatering jag legat inne med i helgen.. men jag har bara inte orkat!!
i fredags så kom lillbrorsan med far och maggan för en kort visit.. Eller ja, lillbrorsan stannade hela helgen då han hade lite jobb att ta itu med här i stan.. Det va mycket trevligt, Hokey på kvällen.. Jag skypa med Garnis i ca 2 timmar. OM INTE MER! killarna somna sött i soffan ganska tidigt på kvällen. säkert kl halv elva eller nått ^^


Pappa, Anton och Maggan

Lördag startade jag ordentigt med lite avsnitt av min favoritserie New Girl!!!!! :D gud så jag skratta
Efter det bar det av iväg mot Lindomen med tjejerna för ett 2 timmars Zumba pass med vår instruktör Marlene! :D DET VA RIKTIGT kul och guuud så trött man blev. Känndes dock inte som att man tränade i 2 timmar :)
Vi bestämde att vi skulle hitta på nått på kvällen.. Det blev bio. dock gick det ingen bio den tiden vi kännde för och alla tyckte kl 23 var för sent så vi stanna alla hemma istället.. det blev god mat och lite bokläsande för min del. jag somnade runt halv elva i sängen med boken i högsta hugg.. Inte konstigt efter det träningspasset ^^

I Söndags vakna jag kl 7 o solen sken. Patric och jag gick upp nån gång vid halv 9.. Anton sov i TVrummet så vi låg i vårt rum o kolla TV i och drack kaffe ^^ ganska mysigt.

Emma kom och hämta mig kl 11 och vi drog till Backaplan för en timmes indoor walking. FY satan va jobbigt det va!! Speciellt med träningsvärk överallt! Det va inte så där jätte kul heller så jag tror inte jag kommer köra det fler gånger. får se! Bra träning dock..
När jag kom hem var jag lite seg så jag la mig och läste lite.. Jag decka runt kl ett och sov typ till fyra.. tror jag kanske tränat lite för hårt på bara två dagar i pollensäsong. Glömmer ju att det faktiskt är pollen ute när jag har så bra mediciner osv. Har ALDRIG kunnat träna den här tiden på året utan att bli dålig förut. Jag är så lycklig att jag kan det nu.. Jag behöver verkligen det!!! <3

När jag vakna bytte jag bara position från liggandes i sängen till sittades i soffan med täcke. kolla på serie sons of anarchy. ÄLSKAAAR den serien <3 badboys är min grej.. Har alltid varit ^^

Det var faktiskt min helg i stora drag :P

kul kul.. Puss på er <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?