I brist på annat ;)

Så hitta jag en dag en sjukt rolig bild på massa kändisar, HUR de skulle sett ut om de vart håriga.. sjukt tråkigt kanske.. men ändå. nått får man la bjuda på en lördag som denna..

För övrigt har jag vart på Zumbapass med min favvvo instruktör Marlene
Hon får en alltid  att må så bra, känna sig duktig och vija röra på sig mera :)

nästa vecka vankas det många zubapass. närmre 4 stycken.. + ett MRL pass ska bli riktigt nice..
sara har vart här o hängt sen i torsdags, har vart riktigt gött o få träffa henne igen. hoppas hon samlat lite krafter nu så hon kan jobba de där feta passet i mon :)
Så hon åker hem idag.. Ska bli intressant och se vad jag ska ta mig an ikväll.. jag e såååå seg.. ska nog ta en riktig myskväll i badkaret med ljus o en bra bok.. det förtjänar jag..

nu ska jag vila.. vi hörs senare.. PUSSS <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?