BLODIG GÄRNING!

Hej vänner!

Nu kan ni nog undra vad detta kan tänkas handla om.
Så fraligt är det inte.. :)

Jag har alltid velat hjälpa andra. Göra en god gärning och känna mig stålt över den personen jag är. Att ge blod känns som ett väldigt stort steg i rätt riktning, och jag har alltid velat göra det. Men det har liksom inte blivit av.. Av olika anledningar så klart. Men nu har jag tackat JA till Jappregistret och de hjälper mig att ta steget till att gå dit. testa mig och börja ge blod! För varför inte göra det när man faktiskt är pigg,välmående, och FRISK framför allt!? Att hjälpa någon som är sjuk och som behöver hjälp!?

Det är aldeless för få blodgivare i sverige idag. Bara 4% av Sveriges befolkning ger blod. Kan ni tänka!? 4%!!!! det är ingenting. Jag tror heller inte att folk tycker det är "äckligt" att ge blod eller tycker det är jobbigt på nått vis utan vad jag har förstått så vill folk ge blod. Men de får inte tummen ur. Precis som jag ;)
så testa Jappregistret...ge blod...hjälp andra... må bra!


Puss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?