Gårdagen

Hola balola!

Vilken dag vi hade igår! :)
Riktigt härlig, varm och skön. Klart jag va ute heeela dagen och gotta mig i solen på balkongen vi inte har osv? ne. jag städa.. städa städa städa. Det var egenvalt och det var verkligen behövligt så det gjorde inte så mycket. Det är ju härligt idag med så jag får njuta idag istället..
Igår kom Qamilla en sväng och höll mig sälskap. vi hade lite tjejsnack o klaga lite på våra älskade pojkvänner osv hehe ;)
Senare på kvällen kom Patric hem. Aldeless perfekt till tacosen jag hade lagat så det blev jätte bra. Han hjälpte mig att försöka få ut en flis jag fått i hälen under dagen. Tror det va en glasflis för jag ser ingenting men det känns för jäkla konstigt måste jag säga.
Hur som haver gick gullet och jag på en kvällspromenad som tänkt och det va aldeless perfekt.. Jag gillar bäst att gå promenad på kvällen. Det luktar så gott då! det är ju faktiskt halva nöjet ;) Vi va uppe på berget och kolla ut över Göteborg. Patric blev aldeless uppbiten av myggorna som va där så vi fick gå ner en studn efter ^^
Innan vi gick fick patric för sig att vi skulle göra vårskirk ut i dalen som var där och se om det blev eko!! Det va skit härligt att få skrika av sig lite och vi skrattade gott :P
åh va jag tycker om att vara med dig patric. spelar ingen roll vad vi gör (förutom kolla på tv o sitta vid datan för det börjar bli segt ;) ) så har jag såå himla roligt med dig.
Resterande kväll va aldeless underbar och det va skönt med tanke på hur det vart en tid.. Han lova att vi skulle hitta på mer tillsammans och jag hoppas verkligen han håller det <3.

Patric ska åka till sjukhuset o sova där inatt. För den där undersökningen med hans sömnapné ni vet. Enligt apparaten han mötte med hemma så hade han ett andningsuppehåll på 83 sekunder!? och det är VÄLDIGT dåligt om det stämmer så de måste kolla igen för att va säkra. känns bra att det blir riktigt undersökt <3

så vi kommer inte ses förens på torsdag om vi har otur eftersom jag ska till mamma och förbereda för brorsans student :/ känns så där - när vi inte setts så mycket de senaste..

Men den som väntar på nått gott ;)

en gammal bild ^^
puss<3
Kommentarer
Postat av: Nathalie - Mamma till Travis

Jaha men va kul :)Bara läs på! Haha ja lite dåligt, du får kommentera mer ;) Jaså? Det har jag inte hört någon som har innan faktiskt som man kan ha pratat med. Men tack för tipset :) Testar p-piller igen, får se hur de går med dom :)

2012-05-21 / 18:16:05     URL: http://pinkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?