Fuck Snooze!

Hej alla goda och glada!
hoppas ni haft en trevlig och punktlig morgon.. Olikt mig själv som försov mig..
Det va ju mitt eget fel, men jag kännde att jag häldre skyller på min Snooze-funktion på min veckarklocka.. VARFÖR FINNS DEN!!! sååå onödigt ^^
Man blir bara lurad till att ligga "LIIITE till" det är inte bra nån stans.. Det må vara gudomligt skönt att snooza och får en på ett klingande lyckohumör. MEN... den kännslan försvinner när man måste slänga sig ur sängen o ut genom dörren. Haha :P
Idag tänkte jag när klockan var några minuter innan den igentliga tiden då jag MÅSTE upp för att ha en  chans att hinna, då tänker jag *åååh bara 2 minuter till.. jaaa...åååhhjaaaa* zzZZZzzzZZZzz!

Ni kan ju tänka er. vakna igen då min buss skulle gått.. Undra om det finns nått botemedel för Snoozing?
det är ju faktiskt en sjukdom NOOT!

Kankse ska man börja med nått av dessa alternativen


Han har en poeng... Om man är en sann nörd borde detta funka ;)


Denna hade stört mig så jävla mycket..!! frågan är om jag hade gått upp ändå ^^

puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?