Förjävla äcklig kanibal!!!!!!!!

Har ni läst metro idag!!!!???!?!?! Har ni? ne tänkte la de, Kännde att ni inte fick missa vad jag nyss läst och känner för att akut berätta lite snabbt om inlägget angående den Nakena-KÖTTÄTANDE-stönande miffot i Miami!!!

helt galet klicka på bilden nedan så kommer ni direkt till artikeln. Jag fick en lite kännsla av walking dead där ett tag! fy satan. Det kanske inte är nått virus som kommer att ta över menskligheten utan en ny form av LSD istället. haha. Ne gud. sånt här ska man inte skoja om. fruktansvärt surrealistisk händelse. Hade jag sett detta hade jag kräkts.. Jag lovar!! Tänk att mannen som blev äten överlevde. med 3 fjärdedelars uppätet ansikte!!?!?!?!?  jag dööööörrrr! så äckligt!


bild hämtad från metro & från miamiherald.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?