Favorit och räddning för dagen!

Tja bloggen!

Som sagt. idag var jag ju iväg och tog allergisprutor och som alltid när det är säsong så här så blir jag så hiiiiimla trött. Ni kan aldrig föreställa er. det är nått fruktansvärt..
Man kan inte hålla sig vaken. På bussen hem så decka jag totalt. visste inte vart jag va de gångerna jag vaknade till. Det var väldigt jobbigt. när jag kom hem somnade jag och kom nästan inte upp ur soffan. Tack och lov så kom jag upp nån gång runt lunch. Upp upp och ivääg...in till stan tänkte jag och hasade mig likt en snigel ut till bussen.

Väl där var det RAKA SPÅRET till Expresso House! inget i världen hade kunnat stoppa mig. Jag visste att det va min enda räddning för att kunna klara av jobbet senare.
"Ge mig en stor jäkla kaffelatte att ta med... med extra allt!! jag håller på o dö!" sa jag till kvinnan på andra sidan disken. Hon tittade på mig med stora ögon och sen brast hon ut i skratt där hon mixade och joxade bakom den stora maskinen.

Jag slurpa i mig de där kaffet ganska snabbt och tyckte att de inte smaka ett skit..? bara mjölk....! *VA FAN!!! har hon bara hällt i mjölk i min kaffe!?!? var är den skummiga tjocka mjölken på toppen, och den lite beska smaken?? hallå?!?* tänkte jag.. Jag drack lite vatten och jäklar va de sved på tungan.. JAHA! då hade jag brännt mig ^^

Efter ett tag kännde jag mig som en fulladdad dyracell-kanin och svishade igenom resterande arbetsdag.

TACK EXPRESSO HOUSE!!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?