En munk.. ne vänta TVÅ munkar :O

WIhooooooo!!!

hej

"En munk en muuunk!!!" skrek jag på jobbet här om dagen. mina kompisar fatta ingenting... så klart ;)
och NEJ det var inga runda doughnut som traskade runt ute på gatan utan.. Ne här var två praktfylda munkar med orange skynke o hela baletten. Alltid händer det nått kul ;).... Båda hade flipflop och inge hår hade de heller.. undra om munkarna rakar sitt hår under armarna och mellan benen med??
jäääklar det där hade jag kunnat bli gråhårig på.. Sjukt onödig tanke! åhhhhh jag kommer aldrig få reda på det ^^
aja skit samma


så här tänker ni


och så här mena jag.
Exakt så här såg de ut :)

....FAN undra om de rakar benen också..?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?