Det är fult att klaga!

tycker många.. Folk hatar att lyssna på andra som klagar eller vädrar sig om sitt..! jag kan känna att jag behöver vädra mig lite om allt och inget.. saker som stör mig, saker som e jobbigt och varför man kanske är deppig. men vem bryr sig igentligen!? på riktigt.. ingen gillar nån som klagar för mycket..

när klagar man för mycket då?
ja det kan man fråga sig, det vet man aldrig förens det är försent om man är den personen som "klagar" haha! charmigt va ;)

aja skit samma.. jag har en pissdag!! jag bara känner hur musten rinner ur mig.. otrevliga människor står på kö på min telefonlista idag och jag har aldrig tyckt så illa om folk i hela mitt liv... så känns det men jag vet att det inte är sant ^^
Det finns så mycket jag vill säga här som inte passar sig.. ja av olika anledningar. jobbrelaterat och diverse andra saker.. Jag tror jag spricker.. det är så jäkla drygt så det blir nästan komiskt! ;)

När jag kommer hem idag så ska jag laga lite lax tappa upp ett varmt bad och trycka i mig ett glas rött.. DET ÄR JAG VÄRD!! efter idag!! och i mon trodde jag att jag skulle få träna men det blev en del hinder.. kanske är det bara bra, jag som har så ont efter helgens bravader ;) tar det senare..

Aja hoppas ni har en härlig dag och att ni inte låter obetydliga saker gå er in på livet.. massor av kärlek till er där ute ;) <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag känner igen mig i det du skriver. I min blogg klagar jag en del ibland, men vad fan gör det? ;p Det är min och den som inte vill läsa måste juh inte det heller! ;-) Hoppas att badet och vinet var till belåtenhet! Krama

2012-05-08 / 22:36:02     URL: http://www.lovereliefs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?