Dagens favorti - OMFG!!!!!!

Dagens räddning OCH dagens favorit ÄR

Tvättkorgen!!!!!

Varför?... jo nu ska ni få höra gott folk! spänn fast säkerhetsbältena ska ni få reda på nått som BARA händer mig!!!

Allt börja med att jag drog hem efter träningen..
väl hemma håller tvätten på o rullar i tvättmaskinen för fulla drag.. patric satte på den innan han drog idag.. Så jag tar mig en dusch inser att kläderna jag tänka ha på mig faktiskt är i tvättmaskinen.. jag hittar en vit gammal skjorta och ett par blå leggins som jag drog på mig. observera INGEN BH då jag slängde allt, inklusive de jag hade på mig innan träningen på tvätt.. hmm? nakna tuttar under en ganska tunn vit skjorta? neeee inte mitt bästa drag. men vem är hemma nu ändå tänkte jag? ska bara ner till källaren. 

Haffar min tvättkorg, går ut genom dörren o där står en dam och stirrar. OOHH NOOOO!!! tänkte jag.. hon börjar förklara att hennes dotter flyttat in i översta lägenheten "vilket förklarar allt oväsen den senaste tiden" och hon undra vart man slängde sopor och dylikt. Mer kommer jag inte ihåg då de enda jag kunde tänka på var hur mycket jag ångrat mitt klädval. vi stod där ett bra tag i den KYLIGA trappuppgången. tur att man har en tvättkorg. tänkte jag. och försöker diskret att ändra grepp så att den ska komma tillräcklit högt upp för att skyla de pinsamaste denna dagen
Det slutade med att jag höll tvättkorgen liiite ovanligt högt för att det ska se normalt ut. Vad då tänkte jag.. hon vet väl inte.. jag kanske håller min tvättkorg så här jämt!??????? som om det inte var uppenbart vad jag hade hållt på med -.- Bra första intryck eller?

Väl nere i tvättstugan står jag och pillar med maskinerna då jagar hon mig ner dit o frågar om värmen i huset. om den är avstängd. fick i panik ställa mig o luta med armarna korsade över den onormalt stora tvättmaskinen. JAG LOVAR att det såg ut som jag fläxa! så jävla pinsamt. men jag kunde inte med att hon skulle råka se!! vill inte skrämma bort henne ;)
Trevlig morsa till den nya grannen dock. hoppas hon som flyttat in e lika trevlig ;)

.....frågan är igentligen vilket som hade vart värst.. att hon ser att jag inte har nån BH eller att jag uppför mig allmänt efterblivet? hahah!!
båda lika illa tycker jag. ska aldrig igen smita ut så där. o TRO att jag är säker. för när man minst anar det.. så står det en nyinflyttad grannes mamma utanför dörren och stirrar.. Helt klart ett vanligt fenomen detta ;)


puss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?