Dagens favorit # 1

FÖRLÅÅT!!
nu har jag strulat till det igen.. Dagens favorit skulle jag ju börja med den första maj...vad hände med det??!?!?!?

jaja, jag kom på det idag så vi kör igång från och med nu. Den 14 maj istället. Jag e besviken haha^^

Men här kommer månadens första DAGEN FAVORIT! :))))))

___________________________________________________________________



Sons of anarchy! JA TACK!!! jag kan tänka mig att dreggla över denna serien varje dag resten av mitt liv!!
Jag gillar Badboys, har alltid gjort. Denna serien är perfekt! :) här kan man få gotta in sig i skiten ordentligt utan att man behöver vara med om allt det där skumma xD Perfekt ;)

Ni som känner mig vet om att jag verkligen gillade Heath Ledger när han levde, En sån sjukt bra skådis och så JÄVLA snygg.. Det stör mig att han dog, hade velat se honom i en till B-Man film! Det hade vart grymmt!

Istället ser jag fram emot att få se mer av Charlie Hunnam som spelar Jaxon i min gottiga serie ;)
Bra skådis, sjukt snygg.. Ah va fan mer vill man se på TV igentligen ;)?
skämt åt sidor.. här kommer lite Pics









Här har ni min favorit 14 maj :) hoppas ni gillare
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?