Brännskadad från solkräm! visste inte man kunde????

Igår när jag var på Clarion med Matte så fick jag ett sms av Teres.

"RING"

"Brännskadad från solklräm.... Kom nyss från akuten"

Jag höll ju på att dö!?
vad då AKUTEN?? vad då BRÄNNSKADA!?!?!?!??!

jag ringde omedelbums och det visade sig att Teres fått någon sorts allergisk reaktion på en solkräm hon skulle testa på solariet där hon jobbar.
hon låg hemma med kylklampar och aloevera och var helt förtvivlad. och det förstår jag, Jag har varit med om en allergisk reakltion på något liknande vis och det är en av de mindre roliga studerna i mitt liv. Speciellt när man vet att man inte är allergisk mot något sen tidigare!

De hade tagit in henne på akuten direkt, gett henne allergimedicin och skickat hem henne igen!!!! man kan väl ha kvinnan på övervakning åt minstånde när till och med läpparna svullnat! så känner jag i alla fall..!
uch jag belv så orolig.. Kan tänka mig hur Teres kände sig. Hade velat vara där med henne så hon slapp va själv. Iofs har hon sina Barn där som har tagit hand om henne så bra.. De är allt duktiga, ena riktiga godinar är vad de är ;) <3

Jag skicka ett extra sms när jag kom hem för säkerhetskull fall ifall hon var vaken men hon sov. så hoppas på svar idag istället.

åh min stackars stackars Teres <3
Hoppas svullnaden är nere snart så att det inte känns så konstigt längre.. Inte kul att gå runt och se ut som en uppstoppad firre i ansiktet dagarna i ända... Om hennes feja ser ut som hon beskrev den ;)




TERES: om du inte ser ut så här, så är du lika vacker som innan oavsett om du e lite svullen eller inte..
men ser du ut som på bilden så STANNA HEMMA, alla kommer titta på dig quasimodo Teres *host*
det är inte värt det!! ;)

puss min gurka <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?