Bastuprooooo!

Hej!

ÄRE INTE VARMT!!
jo svin varmt! helt galet varmt. JAG ÄLSKAR DET! 23 grader har jag hos mig nu! tror inte det är sant. Att det håller i sig. man vet ju inte riktigt vad man ska ha på sig. Känns som vädret spelar en ett spratt. Så tar man på sig kort kort så lär det ju börja blåsa o regna. jag vågar helt enkelt inte ^^

i helgen vankas det student för brorsan. OJ OJ OJ!!! till och med JAG är taggad! hejja hejja!!
idag är det bal och det ska bli såå kul att se! :)

På fredag är studenten! det kommer bli KUNG! jag har inte så mycker att säga nu. kör en uppdatering senare idag..
Nu ska jag iväg o köpa mig en blus jag kan ha på hans dag. tänkte köra på vitt nertill och en transparant blus utan arm. Turkos färg får det bli, det gillar jag så mycket! :D och höga klackar ;)


massa pussar och kramar så länge <3 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?