Angående studentveckan

Heeeeej!!
Uppdateringen här har varit sjukt seg denna veckan. Förklaringen är enkel. Brorsan har tagit studenten och det har varit fullt ös med förberedelser angående detta.. Jag lovade ju ett inlägg på kläderna jag skulle köpa till själva studentdagen.. I ärlighetens namn så hade jag jätte svårt att hitta något jag tyckte om så jag köpte inget till en början. Men jag var i borås med Teres och Lena i förrgår och där hitta jag ett linne som jag tyckte mycket om. ett svart transparant linne med stora röda och blå blommor på! så det fick de bli.
Jag har haft problem med internetet på mobilen med så har inte kunnat lägga upp filmer så som jag tänkt.. Tänkte att det skulle vara lättare. Men jag gär det idag istället så det kommer komma en del filmer från både balen, studenten osv.
Hur som helst så förstår jag att alla hade roligt igår, sicken jäkla lyckofest!! vi träffa både nya men också gamla vänner vi inte sett på år och dagar och allt va kalas.. Jag va kalas...packad! oja, inte riktigt som min student men det va tillräckligt. idag fick jag betala för den mängden rosé som jag förtärde hahaha! fy fan!!
Det va värmerekord igår. vi har inte haft så här varmt i maj på 12 år och det va riktigt kul att höra. de va nästan så man storkna ^^'
nu ska jag möta upp familjen vid lokalen och städa upp från igår.
håll utkik på bloggen efter bilder och filmer från studenten 2012 ;)''
puss o kram <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?