allergi

Hejsan svejsan. Har nyss kommit hem för att slänga av mig lite grejer innan jag drar till jobbet..
Har vart hos min allergiläkare idag och tagit spruta, fyllt i papper osv.
Eftersom jag kännt av pollen den sista veckan.. lite mer än vanligt och varit hes sen i fredags så bestämde de sig för att ge mig 80 000 enheter eller vare är istället för 100 000. Det känndes bra och det räckte nog där för JÄVLAR VA TRÖTT JAG ÄR! har knappt kunnat hålla ögonen öppna sen jag fick sprutorna. Fy fy fyyy! fick göra andningstest flera ggr idag på grund av allt och ja. Det såg väldigt bra ut. gött gött :)

Ne hörre ni. nu ska jag tagga till för 3  timmas jobb. tror inte det blir nån kväll för mig idag. 

kärlek på er <3


Snurrig i bollen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?