Fullt ös!

I morse när man vaknade var det så fint väder, ver var strålande sol och inte ett måln på himlen, man kände verkligen att det skulle bli en bra dag.
FAN SÅ FEL JAG HADE.
Nu är det mulet och det blåser som det ALLTID gör i götet... Det är verkligen det första på min (sämst med Göteborg lista) haha inte för att jag har nån iofs, men det blåser konstant.. Det är som en förbannelse över stan. igår var det fint väder och det va ett tag som det inte blåste och man fick nära på en chock när det va lugnt o skönt och man kunde känna värmen från solen.

Trots de dåliga vädret och snön som tydligen ska falla här i helgen ( !? vad det nu e om !? )
så går dagen vidare

PÅ MIN LISTA IDAG: ska jag

1. Träffa Johan - min förra chef som ville ta upp några saker med mig.

2. Gå till Resia och kolla på lite resor till mig, patric, agi o uppa

3. Leta påskris o pynta

4. Städa

5. söka sommarjobb då vårt jobb har uppehåll i knappt 2 månader.


Hoppas jag hinner allt.




pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?