Planeringar




Att det är så fint väder! och att det håller i sig, idag är det tredje dagen jag gått ut me solbrillorna i högsta hugg och även om man kanske känner att det inte är den bästa dagen så blir det de tack vare solen. Hur kan man inte va på bra hummör när solen tittar fram!?

Igår skulle jag och Carro tränat Zumba, det sluta med att vi kom en min försent och inte fick vara med på passet xD Vi drog o träna själva istället vilket kanske va bättre, sen tog vi en lååång avkopplande bastu.
Idag är det Yoga på schemat och det ska bli kul :P Hoppas vi kommer med denna gången.

I morgon blir det en vilodag tror jag, ska nog inte träna då,

Fredag: Hoppas jag på att få träffa Nathalie och Tammert även om det inte är bestämt exakta dagen när vi ska ses. Hoppas det blir av denna gången i alla fall. var länge sen nu :/
Garnis kommer även och sover hos oss i helgen då hon snart åker till USA

Lördag: Vet vi som sagt inte än, har fått förfrågan av Uppa vad vi gör så kanske det blir att de förmå sig komma och hälsa på xD

Söndag: Då är det Bodypump som gäller runt kl 14 nånting. Sen är det påt igen med träningen veckan därpå. måndag och onsdag kommer det bli träning, sen verkar det som vi ska träna på torsdagen med.

Solen skiner och jag var inte alls sen till jobbet idag även om det va snack om det. Ibland blir man förvånad ^^

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?