PÅSKEN

Min favvo högtid!!!

Varför?

meh jo för att jag älskar påsken för att det känns så ljuuust!!! jag blir så glad, det är så lätt o skänt och soligt och ah gud vet allt. Folk behöver PÅSK ;)


En annan grej jag satt här o fnissa om när jag tänkte på påsken: Jag säger att jag älskar påsken och så har jag lite ris i hallen HAHAHHA, en person som gillar påsk borde la ha gula gardiner o hela köret. Jag pallar inte det alltså. Näh, lite ris i hallen passar mig! :D



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

UPPDATERING:

Jag gick till Johan idag! :D det va riktigt kul faktiskt, vi satt o tjata om våra familjer och hur det går med hans små.
Vi snacka om folket på hans jobb och ah vi snacka om en massa. Kul kul

Resia va ju en jävla miss alltså! FRÅN DERAS SIDA! Det står på hemsidan att de har öppte till 20:00 Klockrent tänkte jag. Då drar jag ju till Resia o kirrar allt dirr efter Johan.. Väl där va det ju inte så där, vad händer? JO de stänger kl 18:30 tio min sen, JAG TROR JAG DÖÖÖR skrek jag, var på en tant tittade på mig med stora ögon. "Ja Skoja" sa jag och gick. SÅ JÄVLA typiskt!!! jag sk träna hela veckan nu och kommer inte hinna dra till Resia. FUCK nu kommer jag få göradet ändå. blir så trött, hur ska jag hinna.

Jag gick ut på en fin promenix och skaffa mig lite björkris! FETT NÖJD med pyntet ;) mästare..

Städandet gick la inte som tänkt, klockan han bli för mycket så våga inte ställa till med nått liv. så jag har vart lugn o fin och vikt tvätt en stund, sopat upp allt bös från riset i hallen.. Nu käner jag mig fett risig (dåligt skämt jag vet) så ska ta mig nått o käka, e dö hungrig.

sen diska o sen hoppas jag på att Sputtnick ska trilla innanför dörren :)

PUSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?