Godmorgon

Ja de va ingen sol som önskade mig godmorgon idag :/ lite besviken faktiskt. De va bara att pallra sig upp och klä på sig pilla lite i håret o sen dra till jobbet.
Fett jävla störande att det är så mycket folk i göteborg. Hade vart nice med ett jobb som börja 7 istället så kanske man får en sittplats på bussen i alla fall. Då kanske man slipper stå intryckt med kinden mot bussdörren (Y).

Idag kommer jag jobba kväll JEEEY!? jepp, men det kan va trevligt att sitta och prata med tanter och gubbar på kvällskvisten. De har alltid nått intressant att komma med :)
Hoppas kanske på att man får nån go mat när man kommer hem ikväll, får försöka styra grabben åt rätt håll ^^

Min hals e heelt värdelös idag och jag känner mig inte speciellt kry. Men det är nog för att mina allergitablätter har tagit slut och pollenet har ju börjat komma nu. Får fixa det så fort jag kan annars blir det nog ingen effektiv träning fram över haha xD

och jaa jag ska lägga upp mer bilder från Thailand, vet att Hanna har frågat och tycker det hade vart kul så jag gör det för dig gulli gull :)
Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag väntar fortfarande! ;-)

2012-03-15 / 09:58:26     URL: http://www.lovereliefs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?