Update, tip of the iceberg

God morgon!!!

UPPDATERING från gårdagens favorit... Mig själv för dem som inte läste. Jag hade ju köpt Daim och B&J som jag skulle käka.......trodde jag!! Daimen var lika go som vanligt.. Jag hade även köpt 2 olika B&J: en med chokladfudge & brownie och en med jordgub cheesecake.
INTRESSANT kännde jag som inte alls gillade klassikern Cokiedow! Den var på tok för söt för mig och smaka verkligen mer som kaksmet än glass.. vilket säkert var meningen men jag föredrar att min glass ska smaka mest glass.  :/

MEN det jag testa igår var helt annat! :D chokladglassen va skit god - SJUKT mycket smak så jag klara knappt äta något alls, smaka lite vid ytan bara. the tip of the iceberg så att säga... Jag börja må illa så klart^^ Men jag älskar choklad så jag kan verkligen se mig själv snutta på den lite då och då när suget faller på :)

Cheesecaken vetifaaan än alltså. Har aldrig vart sånt stort fan av jordgubbsglass direkt. men den gick ner. sannolikheten är att jag inte köper den fler gånger... Eller jo. om jag skulle glömma av smaken, då skulle jag nog få ett sneslag och köpa den igen ;)


Så här rolig var jag igår när jag skulle ta ett kort på mig och B&J (att man kan tycka detta är roligt att sitta med två iskalla glassbyttor för ögonen förstår jag mig inte på längra. Stundens hetta antar jag. Annars har jag ingen förklaring till det) Jag satte på en sån där timer så att jag skulle kunna ha glassen för ögonen, så klart helt normalt betende ;) men jag tror att datan hängde sig lite.. Var inte riktigt meningen att ni skulle se nedräkningen som på bilden. Istellet ser jag ju ut som en stor vägskylt...

hmm? undra vad en sån skylt skulle betyda om den stod vid en väg?

*B&J 1kr sväng hit!*
*STOP bara 1 B&J får pasera åt gången*
*På denna väg är det olagligt att köra med B&J för ögonen*

Jag tror ju stenhårt på första alt.. Det är mer passande. glassarna är så jäkla dyra ändå. och att man itne skulle få köra bil med B&J's för ögonen är ju bara löjligt ;)


PUSSELISMASK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?